"Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie, że emocjonalny ból i cierpienie są tylko ostrzeżeniem dla mnie, żebym nie żył wbrew własnej prawdzie. Dziś wiem, że to się nazywa AUTENTYCZNOŚCIĄ" - powiedział dawno temu Charlie Chaplin. Dziś o autentyczności dużo do powiedzenia ma Anna Piwowarska - pomysłodawczyni projektu autentycznycopywriting.pl.
Jest jak magnes, wzbudza zaufanie, zaprasza do współpracy! To właśnie ona - autentyczność - niezbędna każdemu, komu zależy na trwałych i owocnych relacjach z otoczeniem, z klientami, z pracodawcą! To umiejętność przydatna nie tylko w życiu zawodowym ale również prywatnym. Tylko czasem jakoś tak ciężko być sobą w 100%. Anna Piwowarska skutecznie przekonuje, że warto!
Moja refleksja po przeczytaniu tego poradnika - "oj muszę się jeszcze duuużo nauczyć!" Ale najważniejsze, że jest już kierunek i mentor! :) Rady wskazane przez autorkę będą mi pomocne zarówno w moim (trwającym ciągle) procesie edukacji, w startującej karierze ale też wiele praktycznych wskazówek wykorzystam w tworzeniu tego bloga. A pierwsza rzecz jaką zrobię to stworzę oryginalną wzmiankę o sobie, bo jak pisze Anna Piwowarska: "podstawą autentycznej marki jest budowanie na tym, co już jest - na tym, co jest w tobie" - a ja jestem tylko jedna więc wyjątkowa!
Książka "Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?" pomocna będzie nie tylko startującym z własnym biznesem ale także młodym absolwentom wchodzącym na rynek pracy, 'starym wyjadaczom', którzy chcą coś zmienić na lepsze w kreowaniu własnego wizerunku a także tym, którzy kreują swój mały świat w blogosferze.
Korzystając z poradnika (nie tylko czytając - ale pracując głównie nad własnymi pomysłami) dowiecie się jak budować autentyczną markę osobistą by była ona unikalna i rozpoznawalna wśród klientów i współpracowników. Pomogą Wam w tym media społecznościowe, Wasza intuicja i Anna Piwowarska!
-------------------------------------------------------------------------------------------
Onepress (książki dla biznesu) -- w ciągu 3 lat od wprowadzenia marki na rynek Onepress stał się liderem w sektorze poradników dla biznesu i książki ekonomicznej. 700 wydanych tytułów, kierowanych do menedżerów i właścicieli firm, często trafia na listy bestsellerów polskich księgarń i sieci handlowych. To w ramach Onepress wydano książki takich autorów jak Kevin Hogan, Philip Kotler czy Joe Vitale. W ramach tej marki Helion publikuje w Polsce najlepsze książki wydawnictwa Harvard Business Press.
Wszyscy polecają tę książkę, aż się zastanawiam, czy jej nie kupić. Chociaż przyznam, że fragmenty, które czytałam, mnie do tego nie zachęcają.
OdpowiedzUsuń